GeoGraphy
أهلا بكم زوار منتدى GeoGraphy
ونرحب بكم ونتشرف أن
ندعوكم للتسجيل معنا

GeoGraphy

ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ GeoGraphy For All °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
أحب أبارك من كل قلبى

لكل طلاب الفرقة الرابعة اللى اسسوا هذا المنتدى

على تخرجهم القريب باذن الله تعالى

ويارب نفضل متجمعيين فى الخير ومتحابيين فى الله الى الابد
ونفتكر بعض على طول

وفى الاول وفى الاخر دا يبقى مكانا الاساسى
تمنياتى للجميع بالتوفيق والنجاح والسعادة فى حياتكم المقبلة
المواضيع الأخيرة
» رسم الدوائر المقسمه
السبت 23 نوفمبر 2013, 3:13 pm من طرف sweed

» تصميمات فوتوشوب
الإثنين 18 نوفمبر 2013, 9:31 pm من طرف مهندصلاح

» اقوى اسطوانة تجميعية لتعليم ICDL صوت وصورة
الجمعة 13 يوليو 2012, 4:34 pm من طرف Mamdouh Salah

» كلمات قصيرة لكنها رائعة ..
الخميس 07 يونيو 2012, 1:13 pm من طرف 7D

» تقارير د ماجد
الإثنين 05 ديسمبر 2011, 9:40 pm من طرف 7D

» ملخص بسيط عن انواع السياحة
الإثنين 10 أكتوبر 2011, 6:05 pm من طرف Golden koke

» كتاب ممتاز عن المحيطات والبحار
الإثنين 10 أكتوبر 2011, 6:03 pm من طرف Golden koke

» الموضوع الاول
الجمعة 07 أكتوبر 2011, 9:28 pm من طرف Golden koke

» معنى جزاك الله خير
الجمعة 07 أكتوبر 2011, 9:19 pm من طرف مى محمد

» مثلث حلايب
الجمعة 07 أكتوبر 2011, 8:33 am من طرف شروق المعايطة

» مجموعات الشعبة
الخميس 06 أكتوبر 2011, 10:04 pm من طرف صبرى زيد

» كيف تعرف ان زوجتك تحبك
الخميس 06 أكتوبر 2011, 12:43 am من طرف 7D

» موضوع رائع عن الثقه بالنفس
الأربعاء 05 أكتوبر 2011, 7:02 pm من طرف مى محمد

» أهل القلوب البريئة
الأربعاء 05 أكتوبر 2011, 6:54 pm من طرف مى محمد

»  حروف وحكم كونت اجمل العبارات
الأربعاء 05 أكتوبر 2011, 6:49 pm من طرف مى محمد

» خامات للفوتوشوب ضوئيه رائعه جديده
الإثنين 03 أكتوبر 2011, 1:49 pm من طرف 7D

» من اقوال الرسول الامين ((صور ))
السبت 01 أكتوبر 2011, 2:02 am من طرف مى محمد

» كتاب فى ال gis
السبت 01 أكتوبر 2011, 12:48 am من طرف 7D

» اتغير
الجمعة 23 سبتمبر 2011, 9:35 pm من طرف 7D

» افكارنا .... علشان بكرة
الخميس 22 سبتمبر 2011, 11:32 pm من طرف kato

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 34 بتاريخ الإثنين 20 ديسمبر 2010, 4:51 pm

شاطر | 
 

 اعلان هاااااااااام

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
m_bebars
عضو مآســـى
عضو مآســـى
avatar

عدد المساهمات : 547
المزاج : لا تحزن .. إن الله معنا

مُساهمةموضوع: اعلان هاااااااااام   الخميس 25 نوفمبر 2010, 7:30 pm

اخر ميعاد لتسليم بحث البحار والمحيطات

يوم الاحد القادم

وعلى كل طالب احضار كتاب المادة مع البحث

حتى يتم قبول البحث

thanks
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://geography.own0.com/
الفتى الطائر
مراقب عام
مراقب عام
avatar

عدد المساهمات : 893
المزاج : كل واحد يخليه فى حاله

مُساهمةموضوع: رد: اعلان هاااااااااام   الخميس 25 نوفمبر 2010, 7:54 pm

بسم الله الرحمن الرحيم


مشكووووووووووووووووووور يا كبير

وربنا يخليك لينا وللقسم كله











----------a7med----------






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



لن تموت إذا خسرت من تحب ..... ولكنك ستعيش كالميت إذا خسرت كرامتك

* . * . * . * . *

اترك انا الحب حتى ياتينى فى موعده لان كل من حاول ان يحب قبل هذه اللحظه

كمن حاول ان يفتح قلبه بسكين سوف ينفتح القلب ...ولاكن سيظل طول حياته ينزف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/eng.a7med.nabil
احمد الشناوى
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 244
المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: اعلان هاااااااااام   الخميس 25 نوفمبر 2010, 8:09 pm

شكرا يابوب يا كبير على المجهود الرائع اللى انت بتعمله معانا ده مش عارفين نودى الجمايل دى فين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mayada Goda
مراقب عام
مراقب عام
avatar

عدد المساهمات : 2483
المزاج : ليتهُم يعلمونَ بأنّ الصمت لا يعني بأننا لا نشعُر بل نشعُر . . ورُبّما أكثر مما يشعرون

مُساهمةموضوع: رد: اعلان هاااااااااام   الخميس 25 نوفمبر 2010, 8:21 pm

ميرسييييييييييييييييييييي يا بيبرس

بجد خبر لنج ههههههههههههههههه

واخبارك كلها كويسه الا ده






لــسّـتْ ضَعيـّـف لـكَنْ لَـــمْ أسّتطـِـعْ آلتحَمـّلْ أكّـثـرْ يـآ دنيّـاا أخـّبريهـمْ أنْ " لـِيْ قلـّـبَآ لَيّـسْ مـِن حجر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SmSma
المراقبة العامة
المراقبة العامة
avatar

عدد المساهمات : 303
المزاج : متقلب

مُساهمةموضوع: رد: اعلان هاااااااااام   الجمعة 26 نوفمبر 2010, 8:03 am

شكرا ي بيبرس علي توصيل الاخبار الهامه لنا بس نسيت تقولهم

ان في محاضره نصوص يوم الاحد زي ما قولتلي

سلااااااااااااااااااااام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
m_bebars
عضو مآســـى
عضو مآســـى
avatar

عدد المساهمات : 547
المزاج : لا تحزن .. إن الله معنا

مُساهمةموضوع: رد: اعلان هاااااااااام   الجمعة 26 نوفمبر 2010, 1:16 pm

شكرا لكم يا جماعة

وجزاكم الله خيرا

اما بالنسبة لمحاضرة النصوص

فانا كل اللى اعرفه عنها

انها يوم الاحد

بس معرفش الساعة كام بالضبط

فمحبتش اوصل معلومة مش كامله

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://geography.own0.com/
soha ibrahim
جغرافى مميز
جغرافى مميز
avatar

عدد المساهمات : 189
المزاج : لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

مُساهمةموضوع: رد: اعلان هاااااااااام   الجمعة 26 نوفمبر 2010, 3:33 pm

المحاضره بتاعت النصوص يوم الاحد الساعه 12 يا بيبرس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الفتى الطائر
مراقب عام
مراقب عام
avatar

عدد المساهمات : 893
المزاج : كل واحد يخليه فى حاله

مُساهمةموضوع: رد: اعلان هاااااااااام   الجمعة 26 نوفمبر 2010, 3:50 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

ازاى يا جماعه النصوص الساعه 12 وعندنا محاضره طقس الساعه 11 لحد 1











----------a7med----------






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



لن تموت إذا خسرت من تحب ..... ولكنك ستعيش كالميت إذا خسرت كرامتك

* . * . * . * . *

اترك انا الحب حتى ياتينى فى موعده لان كل من حاول ان يحب قبل هذه اللحظه

كمن حاول ان يفتح قلبه بسكين سوف ينفتح القلب ...ولاكن سيظل طول حياته ينزف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/eng.a7med.nabil
DonDon
المراقبة العامة
المراقبة العامة
avatar

عدد المساهمات : 984
المزاج : الحمد الله علي كل شئ

مُساهمةموضوع: رد: اعلان هاااااااااام   الجمعة 26 نوفمبر 2010, 5:26 pm

ما يوم الحد هنعرف مستعجلين ليه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

قد كان إصلاح المبادئ في الكلام هو السبيل
لكن إلى أطماعنا نسعى وراء المستحيل

والحب في الناس اختفى وشعاعه الحلو انطفى
لم ترعى فيه قلوبنا بعض المودة والصفا


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
السحلب المكار
عضو مآســـى
عضو مآســـى
avatar

عدد المساهمات : 357
المزاج : donot care

مُساهمةموضوع: رد: اعلان هاااااااااام   السبت 27 نوفمبر 2010, 12:42 am

على رأى المثل
يا خبر النهاردة بفلوس
بكرة ينزل عليه اوكازيون

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.rwa2an.net
7D
Web MaSteR
Web MaSteR
avatar

عدد المساهمات : 1478
المزاج : أحمد الله

مُساهمةموضوع: رد: اعلان هاااااااااام   الإثنين 29 نوفمبر 2010, 7:24 pm

مشكور لابقائنا على الخط
مباشرة
مع اهم الاخبار







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://geography.own0.com
 
اعلان هاااااااااام
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
GeoGraphy :: :::: كلية آداب دمنهور ::: :: الفرقة الثالثة :: **شعبه عامه **-
انتقل الى: